luni, 10 aprilie 2017

INEGALITATE LA PATRAT!



Foto : Masacru in Egypt de ziua Floriilor.

Imi este sila de tot si ma simt neputincioasa cu fiecare zi de dezvaluiri grosolane ale celor carora le-au incaput pe mana destinul acestei tari si acestui popor prostit pana nu se mai poate. Aceste ultime dezvaluiri din noaptea alegerilor din 2009 dovedeste ca neamul romanesc nu valoreaza nici cat pisoarele din wc-urile pentru barbati pentru asa zisi "alesi". Atat cat sa-si faca  nevoile stringente si nimic mai mult. La asta a dus indolenta noastra si imi aduc aminte de  zilele revolutiei cand, cei care ar fi trebuit sa aiba un cuvant greu de spus la croirea viitorului nostru si care au spus la tv. : acum sa lasam politicienii sa conduca tara, caci noi(intelerctualii) ne retragem.:(
Asta am considerat ca a fost borna care a stopat parcursul tarii si a dat frau liber la jaful care nu s-a incheiat nici acum, de catre paratii "politicieni". Ce politicieni cand aici nu s-a facut niciodata nici un fel de politica, decat cat o calfa de cizmar cu mazurca lui, dupa mintea lor limitata? Dar au avut o parte buna, au platit toate datoriile tarii, in timp ce tarilor care nu au platit precum Polonia, li s-au sters datoriile. Dar cu asta ce-am facut ? Nimic! A fost liber la jaf !!!
Am postat mereu benerele FNF aratand ca sunt sub auspiciile Ioanei D'Arc si nu inteleg de ce NATIONALISTILOR nostrii le este rusine cu Vlad Tepes? Vlad Tepes nu era cu nimic mai prejos ca ceilalti conducatori de osti, doar ca lui i s-a facut reclama mai mare, mai ales in literatura. Imi aduc aminte ca in anii 1990, veneau strainii sa vada castelul Bran pentru ca, auzisera ca acolo a stat Vlad Tepes si romanii precum oaia cufurita care umbla cu coada pe sus, spuneau ca nu este adevarat, asta adica din fudulie sa alunge turistii si CU ASTA CE-AM FACUT?
REVIN ACUM LA ZILELE NOASTRE CAND SE FACE TAM TAM CU TERORISTII DE TOATE FELURILE, CARE DECAPITEAZA SI FAC TOT FELUL DE CRUZIMI INACCEPTABILE IN LUMEA CIVILIZATA.
DAR TOTI FAC LA FEL SI UCRAINIENII SI RUSII SI NUMAI OCCIDENTUL  CONSIDERA CA S-A TERMINAT LUMEA LA EI. ATI VAZUT SI IN EGIPT ZECI DE MORTI IN CONTINUA CRESTERE. EI NU SUNT OAMENI, PE EI NU-I DOARE? NU AU SI EI FAMILII, PARINTI, COPII, FRATI ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu