vineri, 27 ianuarie 2017

Revolutie intelectuala

Revolutie intelectuala si morala in televiziuni!!!


Raspuns la caricatura:PENTRU CA SA FUR DE LA PROSTI !

Doresc selectionarea invitatilor la tv.deoarece imi este sila de  a mai privi deoarece, nu pot intelege nimic pentru ca vorbesc unii peste altii, fara nici o noima numai pentru a se vedea la tv., de a da din gura, facand praf de talc,
Intr-un timp cand se mai linistesc limbile  probabil ca, la un semn cand noi credem ca in sfarsit vom intelege ceva, moderatoarea sau moderatorul spune ca s-a terminat emisiunea, ca vom mai toca mult, prost si fara rost acest subiect, si.... Dar noi suntem prostii lor? Ne risipesc timpul in care am fi urmarit mai bine  un post de televiziune cu subiectul geografia lumii, istoria lumii,  decat ca la sfarsit eu sa ma bat singura ca, mereu am spus sa nu ma mai uit la mahalagisme  fara nici un continut intelectual ,sau macar sa ne explice si noua de ce nu se face nimic in tara de catre castigatori, care amana cele mai importante decizii de pe o zi pe alta, facand jocul taranoiului de la Sibiu, teleghidat de altii. Nu credeam ca acest Mutulica  f...te PSD-ul si pe noi si pamantul tot, care nu face nimic din proprie initiativa. Nu stiu ce mai pune la cale ca, am citit ca a vorbit la tel. cu baba Angela, care din tartacuta ei de tarancuta de la munte, nu debiteaza decat nemernicii la adresa noastra, fara sa spuna nimic despre datoria Germaniei din 1938 catre Romania de 19 miliarde de euro ? Oare acest Malai Mare o va deranja  cu o mica aluzie macar, ca am vazut atitudinea Matrafoxatului cand radea cu capul dat pe spate de i se vedea omuletul, cand ea il intreba(sanchi), cand sa ne mai plateasca datoria ?:))).
Sa nu ne mai lasam prostiti de acesti prosti cu diploma, care ne conduc pentru ca, daca nu eram asa de molai, nu faceau ce fac acum in Romania.
Si alesii s-au pus pe vorbaraie goala pentru a trage de timp, pentru a nu-si onora de la 1 ian.angajamentele, fara a fi dublate in feb. pentru ca, in timp mai moare magarul, mai piere samarul. Eu nu mai astept pentru ca vorba lunga este moarte sigura,Si voi utiliza  scrisul pentru aducerea aminte a tuturor nemerniciilor facute catre noi, sa nu se doarma prelungit in opinci.
Nu vreau sa va dau exemple dar, am atatea  prin care o schimbare radicala la  180 de grade se face in 3 minute, si nu incepeti cu lovitura de stat militara. Orice lovitura trebuie militarizata ca, altfel nimeni  nu face nimic, se pierd vieti inutil(vedeti Turcia) si fara legea martiala toata lumea isi da cu stangul in dreptul si la sfarsit vor drepturi viagere. Intr-o astfel de actiune, timpul cat mai scurt adica minuscul, este hotarator pentru succesul  actiunii.
De aceea si la noi sau instaurat in 1989, tot aceiasi, esalonul 2, in 2004, cand credeam in naivitatea mea ca, am sa vad coruptii trasi in teapa(la figurat doar, dar macar la mititica), am vazut o galerie de  vivandiere in posturile cele mai importante in stat, numai cu proba de lucru trecuta in patul Matrafoxatului, fiind in pana cu ciucurelul, adica motul curcanului vestejit de atunci, din cauza alcoolului. Numai una a ajuns in puscarie pentru ca nu a trecut "proba de lucru". Si apoi dai si vrajba pana acum iar, acest taranoi care  e lenes cat carul, acum s-a dezmeticit impins de altii din afara tarii si  in fiecare zi ne face sa ne inchinam cu doua maini fata de ce tampenii spune si face si ne-am dori sa intre la culcusul din cotetul catelului(culcusul cainelui de la vama unde ascundeau militienii spaga de la tiruri) si sa hiberneze acolo pana cand va fi demis, fara nici o alta forma de lungire a bolii care  prevesteste moarte sigura. M-am suparat ca am vazut la tv. ca toti spala la varza  si nimic, nici o emisiune  de dezbatere nu se sfarseste cu o concluzie pardonabila ci, doar cu mutre impertinente, fara nici un respect pentru privitori, catre care mai au doar sa ne arate degetul mijlociu. Mai ales ca au rolul de formare de pareri pentru ca, sunt nu doar parerologi si chiar de educatori ai "boborului", Ce educatie este aia sa vezi cum isi exerseaza corzile vocala fara contributia  unui neuron vestejit macar, pe timpul nostru mai pretios ca al lor. Daca nu se fac trieri pentru aparitiile sclifosite de la tv., nu vom putea inainta ca forta in societatea viitoare, pe care o constuim acum. Revolutie si in tocarea timpului  privitorilor la TV.!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu