vineri, 29 noiembrie 2013

Guvernul Romaniei este criminal


Guvernul este inuman, deci criminal

Sa nu dam uitarii si sa tinem in atentia populatiei situatia din spitalele romanesti mentinuta am inteles din 1997, cand bolnavii nu mai trebuiau sa dea bani din  buzunar, de catre conducerea criminala a Min.Sanatatii.
Sa nu  trecem  calcand pe cadavre, peste suferinta celor care nu au posibilitatea a iasa in  strada. Sa ne gandimn ca mai ales la sectiile de chirurgie infectioasa si reparatorie, la  tipetele nesfarsite in noapte care nu impresioneaza pe nimeni. Se spunea ca nu exista la farmacia spitalului, nici un algocalmin (apa de ploaie) Ketanol numai de la farmacie pe banii personali sau ai familiei, iti amelioreaza momentan durerile.
In privinta gandacilor, daca seara rugai un vizitator sa iti puna in cana putina apa pentru noapte, nu puteai sa o bei caci, deasupra apei  pluteau ca un  capac negru gandacii morti innecati, sau nu care te gadilau pe limba. Daca asteptai pana dimineata sa se aduca ceaiul, continutul canii se arunca  si apoi se turna ceaiul, fara sa mai fie spalata cu dero, ca nu era.
Dar pentru corecta informare,  personalului  care facea curatenia i se spunea sa aduca dero de acasa. Au adus dar, nu pentru a face curat zeci de ani in spital pe banii lor. Atunci la ce se mai duceau la serviciu ?
Nu ma refer la mita zilnica care se dadea celor care te duceau cu targa, cu caruciorul, la spalat la baie, la pansat, plosca, caci  daca nu dadeai a doua zi, te lasau fara serviciile respective urgente, asa cum am patit  eu.
Nu existau calmante, strigatele tale de durere in  noapte nu impresiona pe nimeni(asistentele), parca nu ai exista, toti sunt surzi.  Am mai spus ca si eu am dat din ce mi-a adus familia, cand ma sculam in  tipete, cu toate ca  luam somnifere sa scap si eu cateva ore de durere. Familia mea nu trebuia sa se supere pe mine pentru ca cei care  tipau erau imobilizati la pat si nu mergeau la carciuma sa vanda medicamentele si pansamentele si toate cele mecesare cu care am  putut sa ajut si eu in situatiile  fara scapare, sa le vanda pe bautura. Arata sufletul mic care le-a fost impus de altii si anuleaza POATE SI FAPTA MEA BUNA, DAR CONDAMNABILA. Ganditi-va ca  orice  aduce ALINARE NUMAI 2 ORE, ITI SLABESTE INIMA.
GANDITI-VA CA FIECARE MUNUT, PENTRU UN BOLNAV IN DURERI CUMPLITE INSEAMNA O ORA. Eu si la iesirea din spital am oferit bolnavilor de la saloanele unde am fost, inclusiv de barbati, tot tratamentul ramas. AM FACUT ASTA GANDINDU-MA CA PREFER MOARTEA, DECAT O NOUA INTERNARE.
Apartinatorii speriati de situatiile  din spital, spun celui care este in imposibilitatea sa vorbeasca sa se apere ca este mort, ca nu mai are nimic, astfel neavand nici o demnitate ca a fost furat de tot, nelasandu-i-se nici o tinta sa o bata  pe tocul usii ca sa atarne  o batista.
De la iesirea mea din  spital am spus mereu si am rugat ca, daca vreti sa va faceti o pomana mergeti ca vizitori la chuirurgie macar, sa duceti acolo calmante ca sa  usurati trecerea timpului macar pentru 2 ore a unui suflet chinuit si parasit. Daca alti bolnavi au in plus, medicamente, siringi, branule, perfuzoare este bine daca nu,  NU pentru ca se dau cu rolul  imprumut dar,  care de cele mai multe ori nu se materializeaza.
Am suspicionat mereu ca totusi farmaciile spitalelor au medicamente, dar nu dau  bolnavilor pentru a nu creea o obisnuinta si nici pentru a da curaj altor bolnavi, care se sting in liniste fara nici o speranta de a apela la acest ajutor.
Este ca si  declaratia lui CODOI, care atunci cand s-au platit toate datoriile Romaniei si s-a pus problema ca sa se dea la "viermi"mancare,  a spus ca nu,  pentru ca se vor obisnui sa manance.
Ati vazut ce vizita de lucru a facut Min.Sanatatii  la Spit.Jud.Ploiesti, pe 1 iunie, pentru un sfert de ora la Managerul spitalului, care i-a infatisat probabil hartoage contabile.
Dar aceasta situatie ca, daca bolnavul scapa cu viata, se rasfrange  necazul asupra capului sau, de catre familie, care vazand  ce costisitoare este spitalizarea,  paraseste bolnavul fara a i se imnuia inima  fata  tratamentul chirurgical in continuare. La sfaturile unor  rude prin alianta este  conditionat de a merge la casele de batraini sau  de nebuni de parca acolo ii va  ingriji cineva. Vreau ca aceste  animale in  doua picioare, sa  inteleaga ca  oricat se vor baricada ei  spatele zidurilor, blestemul asupra lor pentru atitudinea inumana nu-i va ocoli.
Fac apel sa nu uitati  situatiile din spitale si atitudinea criminala a conducerii tari si mai ales a Ministerului Sanatatii.
Durerile  dupa operatiile care au facut infectii, sunt cele mai groaznice si nu are nici o alinare fara injectii calmante  are isi fac efectul numai 2 ore si dvs. puteti sa faceti ceva pentru alinarea celor in  suferinta.
Sa nu ne imaginam ca va veni Zana cea buna si cu bagheta ei va  schimba situatia asta, facuta voit  in societatea noastra de cei fara inima, pe parcursul a 20 de ani.
Parca s-au luat si de la Sanatate la ultima rectificare milioane de euro, pentru a se da la serviciile secrete !!!
DE CE ?????
Saptamanal in Spitalul  Jud.Ploiesti mureau in  fiecare salon  2-3 pacienti. Mancarea execrabila,din  lipsa de bani si fara medicamente, asta este reteta pentru a disparea  in neant din spital, pentru fiecare om care pentru criminalii, de la guvern nu inseamn a nimic, poate un alegator mai putin, dar recuperat prin  listele falsificate si neactualizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu