sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Dictatura clanurilor


Romania sub dictatura clanurilor tiganesti si nu numai

Vad emisiunea din aceasta seara de la tv. sau adunat  cetatenii mai cunoscuti si mai putin conoscuti printre care si papa lapte Primarul Timisoarei.
Au abordat im mod gresit situatia  clanurilor tiganesti. L-au adus cu mare cinste dupa rangul lui, pe regele tiganilor care  a bulversat toata discutia legata de  adevarata fata a tiganilor. S-a spus ca ei au averi in imobiliare in Timisoara de  peste 200 mil. euro, ca aceasta avere mare si cu nunti imparatesti sunt facute din munca in Germania, acolo unde au resedinta. Acolo ei locuiesc in case sociale. au mancarea asigurata si ei merg spun la munca,  adica la cersit. Aici  aduc la Timisoara banii cu care au cumparat centrul orasului si o strada intreaga. Au cumparat  Spitalul municipal de copii si au  evacuat copii bolnavi de cancer si tbc. Nu se poate face nimic, aceste clanuri tiganesti sunt  improprietarite cu acte false de  clanurile romanesti de corupti, adica institutiile statului, Justitia de care nu avem voie sa ne legam, Politia si toate organele statului platite de noi romanii sa  munceasca pentru clanurile tiganesti de la care primesc  milioane euro comisioane.
Nu se poate deschise procese penale pentru a afla de unde au cu adevarat bani  dar, nu asta este important pentru cumpararea  caselor de patrimoniu caci, au fost cumparate pe nimic,  pentru ca au fost amenintati de tigani cu moartea daca nu cedeaza.
Asta este si aici la Ploiesti la scara mica si v-am spus de multi ani ca eu aici mutata de 11 ani  fara sa stiu ca sunt si tigani, ca au facut tot posibilul sa ma  alunge cu forta. Au furat tot ce s-a putut fura. Acum au plecat la "lucru" in  Anglia de unde vin cu masini de lux si imbracati  in asa fel, incat si Al Capone ar fi invidios.
Alta etnie blestemnata a profitat de  internarea mea de lunga durata in spital si a venit cu camionul  si a luat totul, toate  lucrurile mele personale si toate lucrurile si amintirile din tot trecutul neamului meu.Dar am mai scris ca au luat si drapelul Romaniei si fotografii si scrisori de pe front.
Important este de retinut ca aceste neamuri blestemate de pe capul nostru tiganii si ungurii unde ajung distrug totul, Politia nu face nimic ia totul in gluma si tempereaza asa cum a facut si cu mine. Mi-a cerut sa scriu ca renunt la reclamatie ca au glumit lasandu-ma fara  nimic. Asta cu ajutorul unei familii de intelectuali de conjun ctura, nu rasati.
Sa nu mai fie cocolositi  handicapatii inchipuiti, alt cancer in mertastaza pe spinarea noastra. Degeaba avem tara bogata daca o sug aceste etnii puse pe distrugere. Distrugerea a tot ce le inconjoara, alimenteaza adrenalina din  sangele lor. Fara scandal, batai, crimne, hotii,  nu simt ca traiesc.
Politia sa-si faca datoria nu ca in cazul meu cand s-a profitat de  spitalizarea la chirurgie timp indelungat si mi s-au luat actele, cardurile, toate lucrurile din casa inventandu-se  o asazisa curatenie care nu s-a facut nici pana  acum. Am fost sechestrata fiind lasata fara imbracaminte si incaltaminte. Fara acces la calc. si alte mijloace in informatie si pana la urma mi s-a luat si telefonul. Cea pusa pe  furat pentru asi  finanta casa, a hotarat sa  faca apel la casele de batrani si  azile  de psihiatrie pentru a nu mai fi  nevoie de semnatura mea sa-mi ia apartamentul. Acum are alta  politica pentru a motiva ruptura de familie strigand, ca nu sunt bolnava si asta pentru ca nu  m-a infrant cand,  la iesierea din spital am fost lasata fara asistenta medicala chirurgicala in voia Domnului, poate... poate. Asta este plaga cu care ne luptam noi romanii individual care a transformat societatea intr-o jungla si chiar descendentii, in  cozi de topor infometati. Data viitoare le dau numele adrese si profesia.
Cuscrii stau pititi, caci au avut un aport hotarator in   devalizarea casei si a sanatatii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu