duminică, 10 aprilie 2011

Alba ca Zapada

De multe ori as vrea sa fiu  eu Alba ca Zapada, sa mor putin si cind ma voi trezi, toata aceasta haita de lupi flaminzi si nesatuli din fruntea tarii alesi de noi, sa fi disparut si sa mi se spuna ca am visat urit si nu a fost nimic adevarat. 
Totul a fost o gluma in mintea mea. 
Cind vad ca li se  adreseaza  acestor pungasi, cu numele de domnule Prim Ministru, domnule ministru, parca zic ca, nu este adevarat. Sa dispara toata aceasta ceata de  cazaturi, tigani, borfasi de cea mai joasa speta. 
Vreau sa mor putin, pentru ca apoi sa ma trezesc, sa zimbesc si sa ma bucur ca totul nu a fost decit un vis urit. Si cind voi povesti ce urit am visat, sa fiu linistita cu cuvintele: " Dar cumn ti-ai putut imagina chiar si in vis ca, asa ceva se putea intimpla tarii noastre, poporului nostru blind.?
Vedeti si dvs. daca priviti de la distanta ca  asa ceva nu se poate intimpla, dar totusi totul se intimpla aievea. Oamenii cu sanatatea distrusa, mortii care nu vor invia niciodata, educatia copiilor in scoala  este o  oportunitate pierduta.
Nu vom putea recupera aceste pierderi nici in 100 de ani ! Cit de mult as vrea ca totul sa fie doar un vis urit.......
Eu nu stiu daca voi mai apuca macar, un inceput de  raza de soare pentru noi romanii care ne-am vindut pentru......
http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu