luni, 28 februarie 2011

1 MARTIE





    • Photobucket




    • AU FOST

      Au fost zile in care o privire ma facea sa visez
      au fost zile in care o atingere ma facea sa plutesc
      au fost zile in care o iubire ma facea sa traiesc
      Acum sunt zile in care as da orice, in schimbul acelei priviri, atingeri, iubiri, acelor sentimente care azi nu mai sunt.
      as da orice sa revii dar e prea tarziu ca S-A TERMINAT!
    • Livia Elena Dalea
      O primavara minunata iti doresc!
      Uploaded with 
    • Livia Elena Dalea
      Primeste acesti ghiocei, de la cineva care vrea sa aduca primavara in sufletul tau!Kiss
      livia
    • Odorica I
      Ti-am spus ca esti cel mai tare?  Nu incerca sa ma re-re-re-re-re convingi mereuKiss
    • Mitran I


      kisses....

    • GIPSY
              Sa radem putin... :))) 

       Tanara sotie ii trimite de la spital o telegrama sotului:
              "Scumpul meu Petre, alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de baiat.
      E dulce, dar din pacate eu nu am lapte, asa ca am fost obligata sa angajez o doica de lapte din Granada . Eu n-am nici o vina, dar se pare ca din cauza ca ea este negresa, pielea copilului s-a inchis la culoare si este aproape neagra. Te iubesc si abia astept sa vin acasa cu odorul nostru.
              Telegrama lui Petre catre mama lui, proaspata bunica:
              "Draga mama, Anca a nascut alaltaieri un baiat. Totul a decurs bine, dar ea neavand lapte, a fost obligata sa angajeze o doica de lapte din
      Granada care este negresa. Cum a inceput sa alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit neagra. Anca n-are nici o vina ca n-a gasit o doica alba. Te sarut cu drag, fiul tau Petre.
              Telegrama Mamei catre Petre:
              Draga Petrisor, ma bucur ca sunt bunica si va felicit. Pot s-o
      inteleg pe Anca, pentru ca eu am fost exact in aceiasi situatie cand te-am nascut. N-am avut lapte si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca. Eu n-am nici o vina ca ai iesit un bou...:))))
    • ! LIONESS4 hours ago
      This chain is for hide something or is substitute of......??? WinkWinkWinkWinkWinkLaughingKiss
    • GIPSY
      Good night.........Kisses!!!!!!!!!!!





    • GIPSY
      CE ALEGI?.....CAFELUTA...SAU............
      http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu