sâmbătă, 29 ianuarie 2011

In legatura cu Orientul Mijlociu un Pa nereusit ( nu sint o valoare autentica)

Foto: Michel de Nostradamus(1503-1566) a prevazut viitorul prin celebrele catrene.
Ceea ce vad acum in orientul mijlociu,  imi aduce aminte de  o  previziune de viitor pe care o stiu din copilarie, ca al 3-lea Razb. Mondial de acolo din lumea musulmana araba v-a incepe. Mai de curind s-a spus ca acest virtej v-a cuprinde si Romania care  v-a avea un Drac rau la conducerea ei. Si dupa  distrugerea a unei mari parti a populatiei din Europa si Romania, se va asterne linistea si bunastarea peste tara noastra si se va spune ca intra-adevar aici este raiul pe Pamint. Aici pe pamintul nostru binecuvintat de Dumnezeu si ca   repatatie pentru acest popor , care a suferit dintotdeauna. Parca ar fi adevarat cele spuse din vremuri imemoriale si transpuse in previziuni de Nostradamus. Se spune ca Dumnezeu la facerea lumii a aruncat in fiecare tara cite o bogatie. La sfirsit cind a ajuns deasupra Romaniei a constatat ca sacu  nu era golit nici pe sfert, la atentionarea unui ingeras care il insotea a raspuns ca nu are nimic, daca arunca toate bogatiile ramase, aici vor fi cei mai rai conducatori, care vor fura totul si v-a asupri populatia.
Dar atit am vrut sa spun ca, se adeveresc previziunile din vremea lui Nostradamus in legatura cu tara si poporul nostru.
Am vrut sa fie un PA, scris ca o mare valoare a publicisticii, M. fosta M.H. dar  nu am reusit si nici nu vreau sa reusesc in totalitate. Am vazut ca PA-urile au  lasat pe  marea valoare singura parasita de  sot,  dar a gasit repede alt prost si acum zburda fara rusine  prin prohabul blogului,  punindu-se in  o caricatura mai frumoasa ca ea.  Eu nu am ce face ca pe mine nu are cine ma lasa. Insa ce folos daca nu sint o valoare.Dar am vazut cum  se prostesc barbatii maturi , ca pe cei tineri i-a idiotizat deja, facind pe neajutorata. Asta e reteta cea mai sigura de a prostii barbatii, de la cei tineri pina la cei maturi, care ar trebui sa aiba mai multa experienta, dar se lasa dusi de nas cu buna stiinta. Pa   Pa    Pa.
In secret eu as vrea sa  se adevereasca situatia tensionata din Orientul Mijlociu(sint fana lui Nostradamus) si as vrea  ca sa pot scrie PA-uri  ca tovarasa M. fosta M.H. dar nu sint o valoare si pe mine nu are cine ma lasa.Eu nu mai sint in stare nici sa tricotez. Pina in Revolutie am tricotat de nevoie ,pentru toata familia plovere, sosete model nemtesc inceput de sus, dar mai ales manusi  pentru soldati. Acum las  batrinelor tovasare inraite in vicii de toate felurile :)))) sa pregateasca gaura, pentru tinerii tovarasi barbati pentru cind vor apasa pe tragaci:)))
(Pamflet inspirat din viata reala).
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu